خلق مشترک

سلام در این وبلاگ قصد دارم مطالبی در خصوص بازاریابی منتشر کنم. سعی می کنم که این مطالب غیر تکراری و کمی متفاوت از سایر مطالب منتشرشده در وب باشه.به بیان دیگه می خواهم چیزهایی رو بگم که دیگران کمتر به اونها پرداخته اند. مفهوم خلق مشترک اولین بار توسط آقای سی.کی.پرهالاد استاد هندی الاصل دانشگاه میشیگان (۱۹۴۱-۲۰۱۰ )مطرح شد. این مفهوم به یک استراتژی بازاریابی و  در سطحی بالاتر یک استراتژی کسب و کار اشاره می کند. او در کتاب عصر جدید نوآوری به همراه کریشنال به تشریح این مفهوم می پردازد. با افزایش تنوع تولید و افزایش انتخاب مشتری و همچنین تعدد سلایق مشتریان٬ می توان گفت که تجربه مشتری یک فرآیند تکراری و قابل پیش بینی نیست و تجربه مشتری مجموعه تجربه مشتریان در زمان ها و مکان های مختلف از مصرف کالا یا خدمات می باشد. در واقع مشتریان بنابر شرایط مختلف تجربه و نحوه مصرف٬ تجربه  را شخصی سازی می کنند. برای درک تجربه مشتری و شروع فرآیند خلق مشترک ۳ گام طراحی شده است.

/۰ نظر

سلام

به نام خدا با استعانت از خدای بزرگ وقادر متعال اولین پست این وبلاگ را منتشر می کنم و تفارن این آغاز با میلاد پر مهر امام حسن مجتبی...

/۰ نظر
1 14 15 16
top