اجتماعی, خلاقیت و نوآوری, دیزاین

یلدای امیدواری در پیوند دیروز و امروز؛ وقتی ایده‌های خلاق اجرایی ‌می‌شوند!

وقتی در روزهای مانده به زمستان همه صحبت از رفتن و تمام شدن می زدند؛ محفلی در اصفهان ندای امید و ماندگاری‌اش را به همه جهان رساند. در شب یلدای امسال رضا بهرامی کارگردان و مدیر هنری خلاق با ایده‌ای متفاوت به جنگ خرافه‌ها و پیش‌بینی‌ها برای اتمام جهان رفت.

نادر مشایخی رهبر سابق ارکستر ملی ایران پروفرومنسی را در اولین موزه خصوصی ایران٬ موزه شخصی حسین حسین‌پناه٬ به اجرا گذاشت که پیوستاری از گذشته٬ حال و آینده بود. در این برنامه موزیسین ایده پرداز و متفاوت کشورمان با ترکیب سازهای مدرن٬ گرامافون‌ها و رادیو‌های تاریخی موزه حسین پناه قطعاتی را به اجرا درآورد. طنین متفاوت این آواها در کنار ۵ هزارسال تاریخ و هویت ایرانی و جهانی که در این موزه گردآوری شده است؛ یلدای متفاوتی را رقم‌زد که آن را یلدای امیدواری می‌نامم.

این اجرا به همت و مدیریت استودیو بهرامی٬ با میزبانی جناب حسین حسین‌پناه و با همراهی استودیو اردی‌بهشت در اصفهان در شب یلدای امسال رنگ اجرا به خود گرفت. در این روی‌داد شنیداری که به نوعی داستان‌گویی با آوا‌ها بود هنرمندان و نوازندگانی از اصفهان نیز حضور داشتند که نادر مشایخی را در اجرا همراهی کردند.


استودیو اردی‌بهشت به عنوان همکار اجرایی استودیو بهرامی٬همراه با این روی‌داد به صورت رسمی آغاز به کار نمود. آیین افتتاح این استودیو نیز با حضور نادر مشایخی٬ رضا بهرامی‌نژاد٬ جواد مولانیا و مهدی بهبودی برگزار شد. استودیو اردی‌بهشت محلی برای رقم زدن ایده‌ها٬ تلاش های خلاقانه و نوآورانه است. اردی‌بهشت سروکارش با دیزاین و دنیای مربوط به آن خواهد بود. برای ارتباط با استودیو اردی‌بهشت می توانید با ای میل ordibehesht ات outlook.com در ارتباط بوده و یا به صفحه فیس بوک اردی‌بهشت (+)مراجعه کنید.

پی نوشت :

مصاحبه مفصل حسین حسین‌پناه با خبرگزاری عصرایران(+)
گزارش عصر ایران از برگزاری مراسم(+)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *